04 September 2008

balik kg...al fatihah untuk Mak Long

Leave a Comment
assalamualaikum

Bismillahirahmanirahim...

Alhamdulillah dah sampai pun dari Batu Pahat... saya balik kg kerana mendapat berita tentang kematian maklong sebelah arwah mak saya.. Innalillahi wainaliaihi rojiun....

Setiap yang hidup pasti akan merasai kematian..tula kesimpulan dari apa saya dapat nyatakan.Kerana sememangnya janji Allah tu benar seperti yang termaktub dalam kalamuallah , Al Quran, cuma kita sebagai makhlukNya yang masih diberikan nyawa ini sentiasa bersedia dengan kematian yang senantiasa menanti kita

cuma tu sahaja kut ..tulisan saya kali ini. Kerana kepenatan berulang alik dari Batu Pahat ke Kuala Lumpur...dalam tempoh 2 hari sahaja... Ya Allah berikan aku kekuatan utk beribadah kepada Mu .

Adios =)

0 Komen: