26 April 2008

Sepetang Di SPI Sdn Bhd

Leave a Comment
Bismillahirahmannirahimm

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ALLAH Taala kerana dengan limpah kurniaNya , aku masih bernyawa diberikan nikmat yang tidak terhitung dengan kiraan manusia. Sekrang aku mem'blog' posting ini bertempat di pejabat sahabat serumah ku. Nor Zarfan or known as Apan. Apa aku wat kat sini ??
Sebenarnya aku membuat kerja sendirian iatu mengemaskini kandungan serta design utnuk laman web peribadi ku iatu An Nuur Creative Studio.

Buat masa ini aku hanya menggunakan joomla sebagai CMS or Content Management System. Kenapa menggunakan joomla? Alasan yang ku gunakan ialah untuk memantapkan skills yang aku miliki dalam joomla.Sekarang ni aku akui...aku masih lemah dalam meng'arrange' di antara komponent, mambots serta module yang sesuai dalam pembangunan laman web yang menggunakan Joomla sbgai platform.

Sekian sahaja daripada saya..
Wassalam...

0 Komen: