24 July 2008

Mai pakat ramai2 masuk ke PMIUM - untuk budak2 UM

Leave a Comment

assalamualaikum ..posting ini saya suaikan kepada junior2 freshie kat University Malaya.

Pakat ramai2 masuk PMIUM atau dikenali persatuan mahasiswa islam UM. kenapa perlu masuk ?
1st : Penuhkan masa anda dengan kegiatan2 berfaedah untuk mengelakkan budaya tak sihat seperti couple2.lepak2 kat shopping complex. skodeng2 la..apa2 je la yang anda rasekan ianya bertentangan ngan syariat Allah

2nd : perbaiki diri untuk menjadi muslim yang sejati. As ex-member of PMIUM saya akui saya berani utk bercakap.Org kata berani nak berkomunikasi berkat aktiviti usrah n aktiviti2 yang berkaitan dengan pengurusan masa, duit dan sebagainya.

3rd : Yang ni best sikit..tahun ni sapa2 yang duk luar n ade kenderaan sendiri. PMIUM leh mengadakan promosi untuk mendapatkan potongan harga atau dikenali sebagai diskaun kepada adik2. Antara kedai2 yang mengambil bahagian dalam promosi ini ialah bengkel motor Aziba kat Kg Kerinchi.Motor rosak sent la kat sana..Insyallah Hj Aziba akan bg potongan istimewa kepada adik2. Selain daripada itu ..ade beberapa kedai seperti perkhidmatan Najmies Comp dan sebagainya.

Setakat tu saya mampu untuk share buat adik2 muslim n non muslim. INGAT ..PMIUM untuk semua not for malay, for muslim only..but for all, coz Islam for All people in da world.

#P/S : buat2 AJK yang handle sesi pendaftaran . Sila gunakan pelbagai bahasa untuk membuat borang pendaftaran. Kecian foriegner student. depa ta faham apa hang tampal kat artikel2 di dinding whiteboard tu. Think more before u do somthing, Sesungguh Islam tu agama yg saling nasihat2...hehehehe


Adios..lungo disek (javanese language- proude to be jawa).

0 Komen: